Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze cytaty
wyniki dla:
niej
(Można również
przeszukać naszą bazę, użyj do tego odnośniku "Pokaż cytat"
aby wybrać
słowo-klucz i wyszukać cytaty z wybranym słowem.)
Podczas rozmowy najważniejsze jest to, co się przemilcza.
Pokaż cytatPodstawową cechą jest oparcie porozumienia i nadawcy na zasadzie istniejących z góry szerokich zespołów wiedzy i wspólnego systemu warości. Kazimierz Bartoszyński o gawędzie
Pokaż cytatPodsumujmy więc ucieczka do kiczu, czyli bezkonfliktowości, wiąże się z istnieniem silnych napięć w życiu dojrzewającej dziewczyny. Często też tak bywa i u kobiet dorosłych; im większe natężenie konfliktów w jakimś okresie życia, tym wyraźniejsza potrzeba ucieczki w kicz. Nie ma w tym nic złego, jeśli jest to odpoczynek przed pracą rozwiązywania rzeczywistych trudności. ¬le jednakże, gdy owa ucieczka występuje zamiast tej pracy. A tak niestety zdarza się często kicz bywa narkotykiem nie pozwalającym realnie spojrzeć na prawdziwe życie i adekwatnie ocenić zadania i możliwości . Wanda Krzemińska, O kobiecie dwanaście rozdziałów
Pokaż cytatPogardza się mężczyzną zazdrosnym o swą żonę, ponieważ jest to dowodem, że ma złe mniemanie o sobie lub o niej. René Descartes, Kartezjusz (1596-1650)
Pokaż cytatPokonaj błędne przekonanie, że wszystko, na co poświęcasz swój czas i energię, jest szalenie ważne. Najprawdopodobniej za rok będzie to jedynie kolejny, nic nie znaczący szczegół w twoim życiu. Richard Carlson: Nie zadręczaj się drobiazgami
Pokaż cytatPolityka to najważniejsza sprawa w życiu gazety. Henryk Ibsen
Pokaż cytatPolub twoją pracę, nawet gdyby była mało znacząca i odpoczywaj przy niej. Marek Aureliusz (Marcus Aurelius Antoninus, 121 - 180)
Pokaż cytatPomaga nam nie tyle pomoc przyjaciela, ile możność polegania na niej. Epikur (341-271 p. n. e)
Pokaż cytatPomiędzy biedą a szczęściem istnieje głęboka przepaść. Nadzieja przerzuca przez nią most, ale wisi on w powietrzu. Heinrich Leuthold
Pokaż cytatPonad 3/4 reklam uważa się dziś za dzieła artystyczne. Stają się one scenkami fabularyzowanymi, w których zwrócenie uwagi na reklamowany produkt nie jest dosłowne i najważniejsze. Liczy się zabawa z widzem, humor, efekt artystyczny. Jacek Chłopocki z Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Pokaż cytat 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133